Un Stil De Viață Sănătos

Un Stil De Viață Sănătos

Face o programare cu medicul dumneavoastră. O cheie pentru îmbunătățirea stării de sănătate și menținerea acesteia vizite regulate la doctor. Acești profesioniști de îngrijire a sănătății va sprijini dorinta ta pentru o viață mai sănătoasă. Vor fi, de asemenea, în măsură să vă spun dacă aveți nevoie pentru a porni sau opri de la nimic pentru a avea o viață mai sănătoasă.

Am înțeles cât de dificil este de a evita statul jos pentru perioade prelungite, ca lucrul cu calculatorul este foarte predominantă astăzi. Chiar și eu sunt vinovat de a petrece o mare parte din zi stând jos. Dar pentru a face pentru el, mă asigur că am înțeles suficient de exercițiu de zi cu zi. Am, de asemenea, să ia pauze frecvente în fiecare oră să se ridice de la birou.

Am foarte recomanda Fundația Exerciții, dezvoltat de chiropractician Dr. Eric Goodman, precum și de scurtă explozie exerciții de mare intensitate, cum ar fi de Fitness de Vârf. Puteți citi mai multe despre aceste tehnici de abonați la Mercola newsletter zilnic.

Adăugarea de noi și gusturi neobișnuite la mese te ajută să rămână interesat de consumul de dreapta și se asigură că vă sunt obtinerea o mare varietate de substanțe nutritive. Daca mananci numai o gamă îngustă de alimente, chiar și alimente care sunt bune pentru tine, ai putea deveni cu deficit de anumite vitamine și minerale, care pot reduce nivelul de energie. În plus față de proteine slabe si lactate degresate capse, experiment cu fructe exotice și legume și diferite tipuri de cereale integrale. Încercați să mâncați quinoa ca o garnitura sau cu fulgi de ovăz sau cereale pentru micul dejun.

Unul este programul FRAX (Fractură Instrument de Evaluare a Riscurilor).

Dezvoltat de către Organizația Mondială a Sănătății, ajută un medic calcula probabile de risc ai osteoporozei în următorii 10 ani prin evaluarea stilului de viață, de sănătate, factori de risc genetici și de istorie printr-un instrument online previziunile Sale s-au dovedit a fi destul de exacte" pentru femei, dar mai puțin pentru bărbați, potrivit unui studiu din 2010 de Osteoporoza si Os Biologie Programul de la Garven Institutul de Cercetare Medicala din Australia.

Postul intermitent este un termen care acoperă o gamă largă de diferite de sincronizare masa programe. Ca o regulă generală, este vorba de reducerea de calorii, în tot sau în parte, ori câteva zile, o săptămână, în fiecare zi, sau chiar de zi cu zi.
Cheia este de ciclism de ospăț/hrănire și de foamete/post. Prin imitarea obiceiurile strămoșilor noștri, care nu au acces la hrană în jurul valorii de ceas, puteți restabili organismul la o stare mai naturală, care permite o serie întreagă de beneficiile biochimice să apară.

Un stil de viață sănătos are atât pe termen scurt și pe termen lung beneficii pentru sănătate.

Pe termen lung, o dieta echilibrata, un program regulat de exercitii fizice si mentinerea unei greutati sanatoase poate adauga ani la viata ta si a reduce riscul de anumite boli, inclusiv cancer , diabet , boli cardiovasculare , osteoporoză și obezitate pe termen scurt se poate face, de asemenea, să te simți și să arăți bine, să-ți dau mai multă energie și de a ajuta să mențină o greutate sanatoasa.

sănătate sănătate medicină doctor